6 Şubat 2017 Pazartesi

L'Oreal Paris Bukle Kontrolü için Saç Köpüğü

Herkese yeniden merhabalar .

Normalde kullandığım bir ürünü yüz yıl sonra yazarım yalan değil.Bu bloğu açmaktaki amacım dürüst olarak denediğim ürünleri yorumlamak yüz tane ürün almak istemeyenler için nokta atışı yapmaktı.Çünkü ben açıkcası blogda yorumlamak için ürün almıyorum.Elimden geldiğince az ve işime yarayabilecek şeyler almaya çalışıyorum.Genelde cildimde reaksiyon yapan ürünleri dikkatli olun diye yada çok sevdiğim ürünleri bir şans verin diye paylaşıyorum.Arada kalan ürünleri yazmak içimden gelirse yazıyorum.Niye bunları söyledim bilmiyorum neyse konuya dönelim.

Saçlarım kuru ve kıvırcık.Buklelerim ne çok yumuşak ne afro kıvırcık.Orta halli bir saça sahibim.O yüzden genelde insanlar saçlarım kuru aman Allahım napıcam bunlarla der bakarsın saçı dümdüzdür yada yumuşacık bukleleri vardır.Benimki öyle değil arkadaşlar o yüzden böyle arkadaşlarımıza iyi gelen saç şekillendirici ürünler bana gelince zerre fayda göstermiyor.Nivea,Taft,Syoss,deniz tuzu spreyler vs kesinlikle benim saçımın buklelerini tutmuyor.Tamam çok mu rezalet kötü oluyor hayır ama ben belirgin bukle sevdiğim için severek kullanamıyorum malesef.

Benim bir köpükte aradığım şey çok kurutmadan şekil vermesi ve buklelerin sönük değil ,belirgin ve hacimli durması.Peki bütün bu istediklerimi bana aynı anda verebilen tek köpük hangisi derseniz;

LOREAL PARİS BUKLE KONTROLÜ

Yıllardır hangi köpüğü kullanıp memnun kalmazsam döndüğüm yer kürkçü dükkanı Loreal Paris Fixing Mousse olmuştu.Bu serinin bir diğer köpüğü rengi kırmızı güçlülüğü 3 olarak belirtiliyor.Bu aralar Urban Care Shake Repair kullanıyorum nefret ettim denemez ama bakım köpüğü sonuçta verdiği şekilden memnun kalmadığım için yeniden Loreal Paris elimin altında bulunsun diye almak istedim.Markette Loreal Paris Fixing Mousse bulamayınca mecburen Loreal Paris Curl Power aldım.İyikide almışım bu zamana kadar çok sert kıvırcıklar yapar diye düşünüp almamıştım.Güçlülük seviyesi 4.Kullanmaya başladığımdan beri hayalimdeki belirgin buklelere kavuştum denebilir.Sertliği benim için normal sonuçta hacimli saç istiyorsak ipek gibi hacimli olucak hali yok.Ama jöle gibi hışır hışır bir sertlik değil.Bukleleri yapış yapış yapmadan belirginleştiriyor.Ve verdiği hacim gerçekten mükemmel.Ürün parlak bukleler vadetmiş  o konuda çok bir fikir elde edemedim bana parlaklığı normal geldi ama geriye kalan herşeyde benden geçer not aldı.

Eğer benim gibi orta sertlikte kıvırcıklarınız varsa ve hakim olamıyorsanız kesinlikle deneyin derim .

Migrostan 24 tl ye almıştım indirim döneminde stok yapıcam kesinlikle.

Hepinize güzel günler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...