6 Şubat 2017 Pazartesi

L'Oreal Paris Bukle Kontrolü için Saç Köpüğü

Herkese yeniden merhabalar .

Normalde kullandığım bir ürünü yüz yıl sonra yazarım yalan değil.Bu bloğu açmaktaki amacım dürüst olarak denediğim ürünleri yorumlamak yüz tane ürün almak istemeyenler için nokta atışı yapmaktı.Çünkü ben açıkcası blogda yorumlamak için ürün almıyorum.Elimden geldiğince az ve işime yarayabilecek şeyler almaya çalışıyorum.Genelde cildimde reaksiyon yapan ürünleri dikkatli olun diye yada çok sevdiğim ürünleri bir şans verin diye paylaşıyorum.Arada kalan ürünleri yazmak içimden gelirse yazıyorum.Niye bunları söyledim bilmiyorum neyse konuya dönelim.

Saçlarım kuru ve kıvırcık.Buklelerim ne çok yumuşak ne afro kıvırcık.Orta halli bir saça sahibim.O yüzden genelde insanlar saçlarım kuru aman Allahım napıcam bunlarla der bakarsın saçı dümdüzdür yada yumuşacık bukleleri vardır.Benimki öyle değil arkadaşlar o yüzden böyle arkadaşlarımıza iyi gelen saç şekillendirici ürünler bana gelince zerre fayda göstermiyor.Nivea,Taft,Syoss,deniz tuzu spreyler vs kesinlikle benim saçımın buklelerini tutmuyor.Tamam çok mu rezalet kötü oluyor hayır ama ben belirgin bukle sevdiğim için severek kullanamıyorum malesef.

Benim bir köpükte aradığım şey çok kurutmadan şekil vermesi ve buklelerin sönük değil ,belirgin ve hacimli durması.Peki bütün bu istediklerimi bana aynı anda verebilen tek köpük hangisi derseniz;

LOREAL PARİS BUKLE KONTROLÜ

Yıllardır hangi köpüğü kullanıp memnun kalmazsam döndüğüm yer kürkçü dükkanı Loreal Paris Fixing Mousse olmuştu.Bu serinin bir diğer köpüğü rengi kırmızı güçlülüğü 3 olarak belirtiliyor.Bu aralar Urban Care Shake Repair kullanıyorum nefret ettim denemez ama bakım köpüğü sonuçta verdiği şekilden memnun kalmadığım için yeniden Loreal Paris elimin altında bulunsun diye almak istedim.Markette Loreal Paris Fixing Mousse bulamayınca mecburen Loreal Paris Curl Power aldım.İyikide almışım bu zamana kadar çok sert kıvırcıklar yapar diye düşünüp almamıştım.Güçlülük seviyesi 4.Kullanmaya başladığımdan beri hayalimdeki belirgin buklelere kavuştum denebilir.Sertliği benim için normal sonuçta hacimli saç istiyorsak ipek gibi hacimli olucak hali yok.Ama jöle gibi hışır hışır bir sertlik değil.Bukleleri yapış yapış yapmadan belirginleştiriyor.Ve verdiği hacim gerçekten mükemmel.Ürün parlak bukleler vadetmiş  o konuda çok bir fikir elde edemedim bana parlaklığı normal geldi ama geriye kalan herşeyde benden geçer not aldı.

Eğer benim gibi orta sertlikte kıvırcıklarınız varsa ve hakim olamıyorsanız kesinlikle deneyin derim .

Migrostan 24 tl ye almıştım indirim döneminde stok yapıcam kesinlikle.

Hepinize güzel günler.

24 Ocak 2017 Salı

NEUTROGENA GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİSİ

Herkese yeniden merhaba arkadaşlar.

Bugün Neutrogena göz makyaj temizleyicisi hakkında konuşmak istiyorum.İndirim zamanı 8,9 tl civarı bir fiyata satın alabilirsiniz.

Bu üründen kaç kutu bitirdim bilmiyorum. Şu an Garnier in çift fazlı temizleyicisini kullansam da bunun yeri bende ayrıdır.Göz makyajı çıkarmada en memnun kaldığım üründür kendisi bence Garnier'in bir tık üstü bu konuda.


Çift fazlı bir ürün waterproof dahil bütün göz makyajlarını kolayca çıkarmaya vadediyor.Gayet de güzel çıkarıyor.Garnier bittikten sonra yeniden Neutrogena ya döneceğim kesindir.Yüz makyajımı köpüklü bir temizleyiciyle çıkarıp sadece göz için ürün kullanmak bana daha pratik geliyor açıkçası.


Cildim hassas genelde ürünler sivilce yapar ama bu yapmadı.Yapısında benzyl alcohol var eğer cildiniz parfümlü alkollere tepki vermiyorsa gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.Benim gibi hassas cildiniz varsa ürünler cildinizde sivilce yapabiliyorsa şu yazımı okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum.En son not kısmında nasıl ürün seçebilirsiniz biraz bilgi verdim.

Hepinize güzel günler.

19 Ocak 2017 Perşembe

Bebak Acı Badem Özlü Makyaj Temizleme Mendili

Herkese yeniden merhaba arkadaşlar.

Bebak markasının acı badem özlü makyaj temizleme mendilini Gratis indiriminden 4.5 tl civarı bi fiyata aldım diye hatırlıyorum.Normalde makyajımı mendıllerle çıkarmam fakat indirimde olunca seyahat vs de yanımda taşıması pratik olur diye almıştım.


Üründen pek memnun kaldığım söylenemez göz makyajımı çıkarmada yetersiz kaldı.Kutusundan çıkan mendiller sanki kuru gibi çıkıyor nemi çok yetersiz bu yüzden silerken yüzümü de acıttı.Ayrıca kokusu da gerçekten çok ağır.Cilt makyajını çıkarıyor en azından göz kadar zorlamıyor.Ama tamamen %100 bir temizleme söz konusu değil.Ben zaten %100 çıkarsın diye bir amaçla almadım açıkçası mendillerden böyle bir beklentim de yok.Sonrasında kesinlikle suyla yıkamam lazım.Tek derdim zorlamadan gözümü çıkarabilmesiydi ama malesef çok zorlandım buna rağmen yüzümü yıkadığımda gözümün altında rimel kalıntısı kaldı her seferınde.(Temizleme jelini gözüme değdirmiyorum) .




Tekrar almayacağım bir ürün farklı ciltlerde memnuniyet verebilir ama bende malesef işe yaramadı .

Hepinize güzel günler.

6 Ocak 2017 Cuma

Himalaya Herbals Neem Özlü Maske

Herkese yeniden merhabalar ve konuya geçiyoruz hooop.

Normalde deliler gibi kil maskesi kullanan biri değilim açıkçası ama indirimde görünce dayanamayıp aldım fiyatını tam hatırlamıyorum ama 10 tl altıydı.Bu yazıyı okuyan herkes alabilir yani.Glam glow vs bilmem ne bi maske değil.Okudum baya bununla ilgili yorumları nette nasıl mucizeler yaratmışmış da siyah noktaları nasıl yok etmiş bidaha gelmemiş de vs neden bu kadar övüyorsunuz arkadaşım.Bu zamana kadar kullandığım zilyon üründen anladığım şey şudur;

BİR HAFTA BAKIM YAPMA SİYAH NOKTA GERİ GELİR. 

Kullanmadığım ürün kalmadı hepsinden sonra da siyah nokta yeniden oluştu hala da oluşuyor.Hergün yıkadığım toniklediğim takdirde durum böyle yani.Burnumda yoğun bir şekilde siyah nokta var bu tarz kil maskesiyle siyah noktaları kaybolan belki tek tük olanlardır bilmiyorum.Düzenli bakım ve siyah nokta bandı temiz bir görünüm sağlıyor yaptığı tek şey bu.Tamamen kökünden çözüyor mu hayır.

Neyse şimdi bu ürün neler vadediyor bakalım;

 

Fazla yağı emmeyi ve cildi arındırmayı vadediyor.Öncelikle cildim hassas burun çevrem yağlı.Ürünü ilk kullandığımda sivri zekalık yapıp tüm yüzüme sürdüm ve alev alev yandı resmen 5 dk duramadım.Daha sonra T bölgemde uyguladım bu seferde alnım yandı.En son sadece burnumda uygulamaya karar verdim.Haftada iki defa uygularsam ikinci de yine cildim yandı.Şu an haftada bir uyguluyorum nasıl uygulayacağımı tam öğrendim derken ürün bitti iyi mi.☺Sanırım cilt yeterince yağlı ve kirli değilken sürüldüğünde yanıyor en son bu kanıya vardım.

Haftada bir yada iki haftada bir banyodan sonra sürüyorum sonra bunu yıkayıp siyah nokta bandı kullanıyorum.

Peki işe yarıyor mu derseniz;

Tamam yağı emiyor ama çok fazla arındırdığını söyleyemeyeceğim.20 dk durduğunda dahi temizlediğimde üstüne siyah nokta bandı uyguladığımda tamamen arınmış olması gerekmiyor mu benim arınmıyor.Yinede bu fiyata makul bir ürün yalan yok.Ama öyle mucizeler bekleyerek almayın ha belki sizde mucize yaratır onu bilemem ama ben bitirmek için kullanıyorerum şu an.

Ayrıca neden cildi yakıyor ayrı konu bu kadar kimyasalı sürmek yerine aktardan kil alıp maske yapmak daha mantıklı gibi deneyince onunda yazısını girerim.Ha ne kadar sürede girerim Allah bilir.

Neyse çok memnun kalanlar olmuş ben onlardan değilim malesef.Tamam rezalet bir ürün değil ama bittikçe de almayacağım yani.Denemek için indirimde alabilirsiniz.


GÜNCELLEME:Uzun vadede burun kenarımda kılcal damar görünümünü belirginleştirdi hassas ciltler kesinlikle kullanmasın.Hatta cildiniz yağdan görünmese hassas olmasa bile tavsiye etmiyorum.Cildi yağdan arındırmak için birçok çözüm var ama bu maske onlardan değil.

Herkese güzel günler.


Kafası estiğinde yazan blogger.


25 Aralık 2016 Pazar

Toni&Guy Deniz Tuzu Etkili Şekillendirici Sprey

Herkese yeniden merhabalar.

Üşengeçliğimden bayadır yazamadığım bir ürün hakkında konuşmak istiyorum bugün.Direk uzatmadan konuya geçelim.Ürün gratis indiriminden 18 tl ye alındı.

toni&guy

Ürün deniz tuzu etkili sprey olarak geçiyor vadettiği şeyler denizden çıktığımızda oluşan o belirgin bukleler.Ürünün saça sürüp daha sonra elimizle yukarı doğru mıncırıp bukleler oluşturcaz sonra öyle kalıcak vs kısaca vadettiği şey bu.Öncelikle saçlarım sert ve kıvırcık açıkçası ürünü alırken benım saçımı tutar mı tutmaz mı diye düşünerek almıştım.Neyse geçelim bakalım işe yaradı mı;



  • Kokusu şahane gerçekten deniz kokusu gibi parfümü olsa kullanırım kokusuna bayıldım.
  • Saçlarınız düzse veya yumuşaksa belki saçlarınızı tutup şeklini koruyabilir ama ben malesef ürün tutuşundan hiçbir şekilde memnun kalmadım.Deniz tuzuyla benim saçımın bukleleri normalde şahane olur bununla tiftik tiftik oldu üst tarafları.Yani saçımın şeklini korusa razıydım malesef daha da kabarttı.
  • Ürünün şişesi daha doğrusu başlığı küçük ve çok sert bu başlıkla saçıma ürün sıkmam o kadar zor oldu ki bundan sonra spreylerın başlığına bakıp alacağım o derece.Çok küçük bir alana fışkırtıyor bu yüzden seri bir şekilde her tarafına sıkmak benim için tam bir eziyetti.
Bir daha alır mıyım sanmıyorum gerçekten .

toni&guy

Hepinize güzel günler.

28 Kasım 2016 Pazartesi

Aksu Vital Gül Suyu

Herkese yeniden merhabalar.

Ben tonik olarak gülsuyu kullanıyorum çok uzun bir zamandır.Kullandığım marka Rosense fakat arada değişik markalar denemeye çalışıyorum ve sonunda yine Rosense'e dönüyorum.Bu seferde değişiklik olsun diye Aksu Vital marka gülsuyunu Gratis indiriminden 6 kusur liraya almıştım.

gül suyu

2 Kasım 2016 Çarşamba

KIRMIZI SAÇLI KADIN-Orhan Pamuk

Herkese yeniden merhabalar.

Bugün Orhan Pamuk'un son kitabı Kırmızı Saçlı Kadın hakkında konuşmak istiyorum.

Öncelikle kapakta yırtık bir fotoğraf şeklinde kırmızı saçlı bir kadın bulunuyor.Bu resim esasen ünlü ressam Dante Gabriel Rosetti'nin Regina Cordiuam adını verdiği tablosundan esinlenilmiş.

orhan pamuk


Kitabın esas konusu geçmişten günümüze yaşanan baba oğul ilişkileri etrafında dönüyor.Bu ilişkiyle ilgili yaşanmış Rüstem ile Sührab ve Kral Oedipus efsaneleri de kitapta bolca geçmekte.Bir bakıma efsaneler insanın kaderi olabilir mi günümüzde hala devam eden olaylar efsaneleri sürdürür mü bu soruların cevabı Cem'in gözünden yaşadıklarıyla aktarılıyor.Cem in hayatı 3 bölümde sunuluyor bize kitapta en son bölümde de olaylar Kırmızı Saçlı Kadın gözünden anlatılıyor.

Kitap genel olarak sürükleyiciydi yalnızca 2.kısım biraz ağır ilerledi ama sıkıntı değil yeri geldiğinde düşündürmeli bir kitap o duyguları hazmetmeden ilerlememek lazım.O yüzden ben beğendim.

Orhan Pamuk sevenlerın kitaplığında bulundurması gereken bir kitap.

Hepinize güzel günler.

URBAN CARE COLLAGEN SAÇ BAKIM SERUMU

Herkese yeniden merhaba arkadaşlar.

Bugünkü konuğumuz Urban Care markasının collagen içerikli saç bakım serumu.Collagen esasında cilt ve saç için esnekliği sağlayan,ciltte kırışıklığı  saçta da kırılmayı önleyen bir madde.

Öncelikle ürünün vadettiklerine bakalım;

Saçı ağırlaştırmadan nem desteği sağlarken saça parlaklık ve yumuşaklık sağlamaya yardımcı olur.Elektriklenmeyi azaltır.Isıya karşı (fön,maşa uygulamaları) koruma sağlar ve nemi saça hapsetmeye yardımcı olur.

urban care


Benim yorumlarıma gelicek olursak ürünü alalı yaklaşık bir yıl geçmiş olabilir yanlış duymadınız.Bendeki kuru ve mat saçlar için yoğun nemlendirme vaad eden Urban Care serumu.Başlarda çok kullanmadım baktım durdukça duruyor son iki üç aydır düzenli olarak kullanıyorum.Duştan çıktıktan sonra saçımın diplerine getirmeden yarıdan aşağısına elime iki üç pompa sıkıp uyguluyorum.Çok fazla ürün saçta yağlanma yapıyor dikkatli sürmekte fayda var.Zaten ürün çok bereketli bir yıl düzenli kullanımda belki biter.

Urban care serumu kullandığım süreçte saç uçlarımdaki kuruluk bi nebze azaldı daha yumuşak ve parlak bir bitiş sağlıyor.Bir bakıma kırılmaların önüne geçiyor bu sayede.Kokusu oldukça güzel ama bir süre sonra gidiyor malesef.Ayrıca elektriklenmeyi tamamen bitirmese de önlüyor.Isıya karşı koruma sağlıyor mu yorum yapamıyorum çünkü kullanmıyorum saçımda kesinlikle fön maşa uygulamıyorum.

Kısacası benim genel anlamda beğendiğim bir üründü indirimde şans verilebilir.Urban Care serumu  aldığım Gratis alışverişini burdan okuyabilirsiniz.İndirimde 16 tl ye almışım.

Hepinize güzel günler.

31 Ekim 2016 Pazartesi

MRS.DALLOWAY Virginia Woolf

Herkese yeniden merhaba arkadaşlar.O kadar kitap okumama rağmen neden kitapla ilgili bir tane bile post yayınlamadım bilmiyorum.Bu ilk olsun diyorum devamı da gelicek.Elimden geldiğince okuduğum kitaplar hakkında yorumlarımı sizlerle paylaşmak sizlerinde önerisini almak istiyorum.Genelde bir kitap almadan önce araştırdığımda çok inceleme yazısı bulamıyorum belki de bunu yapmamdaki ana etken budur.

Haaa sen şimdi çok mu iyi yazcan derseniz hayır içimden geldiği gibi yazıcam içinizden bu kız saçmalıyor diyebilirsiniz.Sıkıntı yok:)

Bugün en son bitirdiğim kitap olan Mrs.Dalloway hakkında konuşmak istiyorum.Kitap Virginia Woolf a ait.Virginia Woolf un ilk okuduğum kitabı ayrıca.Yazarı bayadır merak edip okumamak da benim ayıbım olsun.Klasiklere başlamam kolay olmuyor yalan söylemeyim.Bazi klasik kitapları bir çırpıda bitirirken bazıları azap gibi geliyorlar üstüme.

Virginia Woolf

29 Ekim 2016 Cumartesi

DİRTY WORKS CREAMY CLEANSER

Herkese merhabalar

Bugünkü konuğumuz Dirty Works markasının Creamy Cleanser temizleyicisi.
Dirty Works özellikle ürün ambalajlarıyla dikkat çeken bir marka.Ben şahsen her gördüğümde ayy ne tatlış ama nasıldır acaba bu marka deyip hiçbir ürününü kullanma fırsatım olmamıştı.Neyse en sonunda markanın Creamy Cleanser temizleyicisi ile bu hasret bitmiş oldu.

İyi mi oldu kötü mü oldu aldığım onu inceleyelim bakalım.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...